parallax background

HVEM ER VI

Vi har den rette træner til dig – udfyld
formularen og vi kontakter dig!

    Tobias Bai


    CEO, ejer, personlig træner og holdinstruktør

    Jeg er deltidsfar, 42 år gammel, ejer og driver Træningsstudiet. Jeg har 24 års erfaring i branchen lige fra, fitnessinstruktør, holdinstruktør, centerleder og personlig træner. Derudover er jeg tidligere fitness atlet med 2 guldmedaljer, 2 bronze og en enkelt VM udtagelse. Senere blev det til konkurrencevægtløftning med et enkelt guld til DM og 2x VM samt 1x EM i bagagen. Jeg tager ikke selv klienter ind, men fokuserer mit arbejde på udvikling, sparring, markedsføring og styring af virksomheden.

    Mie Paulsen

    Medejer, personlig træner, vane- & overspisningcoach

    Jeg er en glad sønderjyde, der brænder for at hjælpe andre mennesker med træning, glæde og ikke mindst personlig udvikling. Jeg er daglig leder af centeret i Aarhus N, og vil derfor elske at byde dig velkommen hos os.

    Udover træningen og værktøjer til at håndtere kosten, har jeg derfor i mine forløb også stor vægt på det mentale og mine klienters velvære. Den bedste plan er den, der virker for dig– derfor er det vigtigt for mig at understrege personlig i personlig træning hos mig.

    Vi undersøger forhindrende overbevisninger, diverse kostmyter, udfordrer comfortzonen og finder den helt rigtige vej for dig!

    Jeg tilbyder både 1-1 personlig træning, vanecoaching i Aarhus og online forløb til dig der bor et andet sted. Resultaterne kommer til at afhænge af, hvad du gør mellem vores sessioner. Planen skal derfor tilpasses dine muligheder, så den både bliver realistisk og overskuelig for dig.

    Læs mere om mig på www.miepaulsen.dk

    Book en gratis tlf. samtale med mig ved at sende en mail på: mie_paulsen@hotmail.com

    Kathrine Stork - Hasselager


    Personlig træner og kostvejleder

    Mit navn er Kathrine Stork, og jeg er personlig træner, kostvejleder og bootcamp træner. Jeg har en stærk passion for mennesker og går højt op i at smitte med god energi, smil og grin i mine forløb. Jeg arbejder ud fra tanken om at gøre dig selvstændig og sikker i de forskellige øvelser, så du i fremtiden selv kan tage hånd om din træning.


    Mit mål er at få dig til at finde glæden ved træning med udgangspunkt i dig og din situation. Sammen skaber vi de bedste forudsætninger for din succes og fremgang - kropsvægtøvelser, cardio eller tung styrketræning - vi lægger en plan ud fra, hvad du synes er sjovt og motiverende.

    Min målgruppe er mænd og kvinder i alle aldre, der har brug for hjælp til at komme i gang med træningen samt skabe en aktiv hverdag med mere overskud og energi.

    Er det noget for dig? - Udfyld kontaktformularen nedenfor, så kontakter jeg dig.

    Kasper Lykke - Prismet & Ankersgade


    Personlig træner og kostvejleder

    Uddannet personlig træner og Cand. Merc international business Aarhus universitet. Har 2 års erfaring som konsulent og key account manager Mit fokus ligger på at uddanne mine klienter!

    Jeg forsøger at lære mine klienter hvordan de træner, spiser, sover etc. mest effektivt, for at nå deres mål.

    Alle er forskellige og alles hverdage er forskellige, derfor er den optimale løsning for dig anderledes end din nabos. Derfor tager jeg altid udgangspunkt i den enkelte, og prøver at forstå din kontekst, så vi SAMMEN kan finde den mest realistiske og holdbare plan der passer til dig.
    Jeg arbejder ud fra 4 ”kerneværdier”: - Det skal være sjovt og motiverende at træne.

    Det sikrer vedholdenhed, og vedholdenhed er den måske vigtigste faktorer for at nå sine mål. Ærlighed (begge veje). Jo hurtigere vi får opbygget tilliden til at være ærlige overfor hinanden, jo bedre vil vores samarbejde blive. Et øget fokus på at du som klient har en fornemmelse af at vi ser relevante forbedringer (eks. Øget energi og overskud, bedre søvn, bedre humør, mere styrke, bevægelighed, vægttab).

    Jeg prioriterer at lave en plan til dig, udefra de begrænsninger og præferencer du har. Sammen vil vi snakke meget om hvordan vi laver en plan som du vurderer, er realistisk at følge.

    Qua min erfaring og uddannelse inden for erhvervslivet, har jeg en stor forståelse og erfaring med at hjælpe personer som befinder sig i erhvervslivet. Såsom diverse ledere, selvstændig, direktører, projekt konsulenter etc. Jeg har selv været der, og har derfor en god idé om hvad der er muligt og ikke muligt at implementere af tiltag for at nå i mål.

    Tina Ratchke - Prismet


    Personlig træner og kostvejleder

    Jeg har 6 års erfaring i fitnessbranchen, 2 år som centerleder, 4 år som PT og kostvejleder. I mine forløb blander jeg det bedste fra styrketræning og funktionel træning tilpasset behovet.

    Fokus er på, at give dig som klient, en varieret træning sammen med mig - og den bedst mulige løsning, som du kan se dig selv fortsætte med.

    Min målgruppe er kvinder og mænd i alle aldre, primært med fokus på variation til træningen og med mål som sunde træningsvaner, vægttab, komme i gang med at træne – eller at blive tryg i det, samt mere energi og kropslig velvære.

    Jeg har selv trænet i over 30 år og jeg træner mest styrke- og funktionel træning – fordi jeg bare ik’ kan lade være.

    Esther Hvolby - Prismet


    Personlig træner

    Jeg er uddannet personlig træner og har arbejdet fuldtid siden 2017. Jeg elsker mit arbejde fordi jeg gerne vil hjælpe andre med at finde glæden i træning og med at finde ud af at træning kan være sjovt. Derudover har jeg en stor passion for at hjælpe andre med at opnå deres mål indenfor vægttab eller styrke. Hos mig arbejder vi IKKE ud fra en kostplan, men ud fra dit startpunkt og dine nuværende vaner. Vi tager det i dit tempo og sammen finder vi ud af hvilke vaner vi kan rykke på og hvordan vi får dig i mål med dine ønsker.

    Mine forløb er typisk et mix af styrke og pulstræning, hvor mine klienter lærer at mestre de forskellige styrkeøvelser. Jeg hepper højt og det bedste jeg ved er at se mine klienter opnå succes. Jeg laver programmer, der er 100% tilrettelagt og skræddersyet til dig og ikke ud fra en skabelon. Jeg vægter store smil og tilfredse kunder højt.

    Min målgruppe er kvinder, mænd og unge i alle aldre. Primært med ønsker om at blive glade for træning, presses lidt hårdere eller for dig som gerne vil ændre din livsstil.

    Mette Mops Sørensen - Ankersgade


    Personlig træner, fitnessinstruktør og kost coach.

    Jeg har 12 år i fitnessbrancen; 5 års erfaring som personlig træner og 12 år som holdinstruktør i blandt andet: Yoga, Stram-op, Bodyfit, Puls/styrke og Dance og meget andet.

    I mine forløb har jeg fokus på struktur, overblik og effektivitet så du kommer i mål. Jeg giver dig effektiv styrke -og funktionel træning og altid individuelle programmer, der er tilpasset dine præferencer og dit niveau. Jeg arbejder rigtig meget med kost og har meget erfaring med vægttab.

    Min målgruppe er mænd og kvinder, som ønsker en sundere livsstil og en stærk og vital krop. Jeg brænder for at give mine klienter oplevelsen af succes og deler deres glæde ved at komme i mål.

    Jeg træner selv funktionel træning. Desuden laver jeg min yoga hver dag, som er fyldt med masser af styrke og stræk.

    Mette Bardino - Viby


    Personlig træner, kostvejleder, styrketræning for gravide, smertefri træning

    Jeg har trænet fitness siden 2013, arbejdet som personlig træner siden 2019 og kostvejleder siden 2020. Min fuldtidsbeskæftigelse er lægesekretær og jeg har arbejdet på Akutafdelingen siden 2014. Et nyt kapitel starter her i 2021, hvor jeg skal arbejde på Aleris Hamlet Privathospital og derudover også som en del af Træningsstudiet.

    Mine forløb bliver struktureret ud fra mine klienters motivation og behov. Ofte bliver det en kombination af styrketræning og funktionel træning. Jeg prioriterer teknikken højt, så mine klienter kommer godt fra start. Min erfaring har vist at med den rigtige teknik kan man nå langt især i det store løft. Det er vigtigt for mig at mine klienter bliver motiveret til deres træning samt kan se en udvikling i deres forløb. Derudover skal de føle sig trygge i omgivelserne og få troen på egen træning og kunnen.

    Min målgruppe er mænd og kvinder med ønsket om at få mere overskud og energi samt få noget ud af deres tid i træningscentret. Jeg har haft klienter til genoptræning efter skade, vægttabsklienter, klienter med ønske om toning/opstramning samt ønske om mere overskud og bedre fysik.

    Min egen træning er primært styrketræning kombineret med alle mulighederne i det funktionelle område. Jeg kan godt lide at bruge det udstyr vi har i form af TRX, medicinbolde, battlerobe m.m. til en finisher eller blot til at lege lidt med basisøvelserne. Jeg har prøvet kræfter med lidt forskelligt, hvilket jeg har lagt min egen træning ud fra. Jeg har deltaget i forskellige løb f.eks. Nordic Race, OCR, halvmarathon og diverse løb rundt i landet.

    Lisa Hartmann - Ankersgade & Hasselager


    Personlig træner og kostvejleder

    Jeg er uddannet personlig træner, kostvejleder med speciale i sportsernæring, master 1+ 2 i dødløft, squat og bænkpres, mobilitet instruktør og bachelor i international marketing og salg med speciale i strategisk kommunikation, oplevelsesøkonomi og organisationskultur. Jeg har arbejdet 6 år som fuldtid PT, 5 år som fuldtid kostvejleder, 4 år som projektleder og koordinator indenfor marketing, kommunikation og indkøb, 1 år som teambuildinginstruktør.

    Mine forløb er et mix af træning og coaching. Stor passion for det personlige og at uddanne klienter til at nå deres mål. Der er fokus på at skabe vedholdende motivation og den optimale løsning for dig. Jeg tror på at man godt kan have fleksibilitet i ens træning og kost, og at man kan være glad og have det sjovt mens man når sine mål.

    Der er også plads til fordybelse i forløbet hvis man fx gerne vil lære at optimere ens squat og dødløft. Så deler jeg gerne min viden. Min målgrupper er mænd og kvinder i alle aldre, primært med fokus på styrke i kroppen og læren om bevægelse for kroppen. Jeg har også undervist unge under 18 år i styrketræning, særligt med fokus på hvad der sker i kroppen når man træner og tilfører bevægelse i sin hverdag.

    Udover det tilbyder jeg forløb til kvinder, der enten har fokus på at blive gravid, er under graviditet eller træning efter graviditet. Min egen træning består af ttyrketræning, funktionel træning og mobilitet. Gennem de sidste 8 år, fordelt på 2 perioder, har jeg også brugt tid på at genvinde min styrke efter 2 graviditeter med 2 tilhørende kejsersnit.

    Faisal Hutak - Ankersgade og Viby


    Personlig træner og ergoterapeut

    Jeg er uddannet ergoterapeut og personlig træner. Jeg har trænet det meste af mit liv og anser fysisk aktivitet for at være nødvendigt for enhver, der ønsker at præstere optimalt i hverdagen - både fysisk og mentalt.

    Som person er jeg udadvendt, smilende, imødekommende og lyttende. Jeg er målbevidst, organiseret og struktureret.

    Min opgave som træner er, at give råd og vejledning, der passer til dig, så du kan træffe gode beslutninger om kost og træning. I min optik er det vigtigt at møde mennesker i øjenhøjde og tage udgangspunkt i deres behov.

    Bill Christiansen - Viby


    Personlig træner

    Gymnast i 10 år. Deltaget i danske, norske, nordiske og europæiske mesterskaber i teamgym. Træner for flying superkids i over 5 år.

    Leder uddannelse i gymnastik på Ollerups gymnastik højskole, Kursus 1 og 2 som gymnastik træner. Sikkerhed/sikkerheds modtagning og opbygning af spring, op til trippel roterende salt med skruer på bane og trampolin Personlig træner uddannelse hos trænings akademiet.

    Jeg vil hjælpe alle der har et mål om og få et sundere og gladere liv. Vil du tabe dig eller har du skavanker der bliver ved med at drille? Uanset om du allerede er i form og gerne vil have mere ud af din træning, lære nogle andre øvelser, aldrig har trænet før? Så kan jeg hjælpe dig.

    Anders Spang - Viby og Hasselager


    Personlig træner og kostvejleder

    Jeg er 46 år og startede med at træne i fitness som 16 årig. Så jeg har 30 års erfaring i med forskellige former for træning. Jeg har gennem årene hjulpet rigtig mange mennesker med at få en god start på at gå i fitnesscenter.

    Jeg er uddannet Personlig træner, crosstraining instruktør og kettlebell coach. Jeg har en kandidatgrad i informationsvidenskab og en bachelorgrad i filosofi. Jeg har også en kostvejleder uddannelse.

    Jeg har fokus på at skabe gode og realistiske træningsvaner for mine klienter. Mine forløb hjælper med at skabe effektive træninger og en sund livsstil. Jeg har også en særlig interesse for performance orienteret træning til sportsfolk. Jeg tager det bedste fra crossfit, styrketræning, og bodybuilding og tilpasser træningen til den enkelte klient.

    Amalie Grosen - Ankersgade


    Personlig træner

    Jeg er uddannet personlig træner og har i mine forløb et fokus på styrketræning og en holistisk tilgang, hvor forløbet er mere end blot de øvelser vi laver i centeret, men hvor hverdagen ligeledes tages i betragtning.

    Jeg har trænet styrketræning i 6 år og har tidligere spillet badminton på højt plan. Min egen træning består, på nuværende tidspunkt, af styrketræning med fokus på muskelopbygning.

    Min målgruppe er kvinder i alle aldre, primært med fokus på en sundere og mere funktionel krop – muskelopbygning og vægttab.

    Jeppe Morell - Ankersgade


    Personlig boksetræner

    Jeg har 10 års erfaring som amatør bokser, 7 år som professionel bokser og 7 år som bokseunderviser Derudover uddannet pædagog med afsæt i sundhed, krop og bevægelse.

    Mine forløb vil have boksning som hoved element, og herunder vil der indgå fysisk træning som et led i denne træning. Jeg skræddersyer et forløb, som passer netop til dine behov, ønsker og mål, og sammen opnår vi de resultater som netop du drømmer om!

    Boksning henvender sig til alle målgrupper, alle kan være med på deres eget niveau. Jeg vil sætte niveauet efter de forudsætninger du møder op med, og i takt med din udvikling kan vi skrue gradvist op for niveauet.

    Jeg er aktiv professionel bokser for Mogens Palle under DanishFightNight og træner i den forbindelse både boksning, løb, styrke og motorisk træning op til 12 gange om ugen op til kampe.

    FÅ EN GRATIS OG UFORPLIGTENDE SAMTALE